دانلود آهنگ جدید از رو میرم با صدای حسین قربانپور
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دانلود آهنگ جدید حسین قربانپور بنام از رو میرم با بالاترین کیفیت

Download New MusicHossein Ghorbanpour Ft Maryam Heydarzadeh – Az Roo Nemiram
ترانه : شیما سامانفر ، آهنگ : امین کاوه , دکلمه: مریم حیدرزاده
برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …


متن آهنگ جدید حسین قربانپور بنام از رو میرم

گفتی که دوسم نداری باز تو خوش باوری گیرم کی میخوام از پا بیفتم من چرا از رو نمیرم
میدونی چقدر کنارت گریه کردم مخفیانه واسه حاله بد چشمات جز خودم کی نگرانه
حتی یک بار خالی از تو خودمو معنی نکردم هیچ وقت اندازه ی امشب حسه نا امنی نکردم
چرا اونی که دله من آرزو کرده نمیشی نگو که خودت نمیخوای که بر آورده نمیشی

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید حسین قربانپور بنام از رو میرم

♫♫♫♫♫♫

قلبه عاشقم قلبه عاشقم تا تو را انتخاب کرد انقلاب کرد
بعد رفتنت نمردم ولی زندگی نکردم بی هدفتر از همیشه به اتاقم برمیکردم
از قراری که بهم خورد حرفای تو زیر و رو شد زندگیه واقعیم رفت خاطره با فیلم شروع شد
حتی یک بار خالی از تو خودمو معنی نکردم هیچ وقت اندازه ی امشب حسه نا امنی نکردم
چرا اونی که دله من آرزو کرده نمیشی نگو که خودت نمیخوای که بر آورده نمیشی
یادم باشد یادم باشد اینبار که به دیدنت آمدم فراموش کنم برگردم
یادم باشد اینبار که به دیدنت آمدم فراموش کنم برگردم

دانلود با کیفیت 320 - 8.10 مگابایت

 

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت




:: موضوعات مرتبط: دانلود آهنگ , دانلود آهنگ جدید از رو میرم با صدای حسین قربانپور , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود آهنگ , آهنگ ایرانی , جدید , دانلود آهنگ جدید از رو میرم با صدای حسین قربانپور , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : شنبه 20 شهريور 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی